fredag 13 december 2013

FREDAGEN DEN 13

Gaaah, steg tidigt upp på min lediga dag och gick till skolan med Prillan och Bina för att göra en skoluppgift. Det tog hela fyra timmar!!! Jag var helt död när vi fick den klar när jag inte hade ätit något alls.

Nickes styrelse kom till vår skola och var Lucia, hahah. Det piggade upp lite att få se killar i klänning och nynna Lucia sången.

Efter att vi fått vår uppgift klar tyckte vi med Prillan att vi var värda lite sushi. Efter sushin gick vi ännu till ett café på en vitchoklad-latte och så delade vi en god bakelse. Gott gott! Och när det nu är fredagen den 13 som kan vara lyckodag eller olycksdag så måste vi ännu köpa lite lotter, heh. Jag vann 3e jee!

Nu är jag så redo för veckoslut och jullov men tänker kämpa ännu lite med skoluppgifter, så jag slipper all skolstress sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.