onsdag 18 december 2013

I'LL BE HOME FOR CHRISTMAS


Jag har varit riktigt duktig i dag och steg ganska tidigt upp och började dagen med en timmes powerwalk. Det var riktigt skönt att börja dagen med frisk luft och med NRJ aamupojat i radion. Jag har duschat, ätit morgonmål och packat det sista. Nu ska jag riktigt snart börja gå mot tåget och så är jag hemma i Borgå om fyra timmar!

Fick höra att jag får vara barnvakt en stund åt småflickorna ikväll. Jee, jag får se dem redan ikväll! Jag har nog saknat dem så mycket. Äntligen får jag umgås med dem och behöver inte nöja mig med bilder och filmklipp på facebook och instagram! Jag tror Melli har vuxit otroligt och att Alli är halvvägs tonåring redan, hahah! Det är otroligt hur snabbt tiden går och de växer helt för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.