söndag 8 december 2013

JULETIDS STRESSEN






Så här gott åt vi igår kväll och det finns fortfarande massor kvar, så jag tror vi har en liknande myskväll i dag igen. Jag behövde verkligen ett långt och lugnt veckoslut med Nicke utan stress och festande. Jag har fått vara inlåst med Nicke i fyra dagar och bara umgåtts med honom. Det har varit så avslappnande och skönt, fast vi några dagar har gjort lite skoluppgifter. Vi har fått vara med varandra dygnet runt och det känns faktiskt inte som fyra dagar, utan närmare typ två. Tiden går så fort när vi är bara vi två och har roligt tillsammans.

Nu börjar countdown till jullov, för jag har endast en vecka skola kvar (egentligen fyra dagar), men jag måste stanna här uppe i Vasa tills jag har fått alla mina skoluppgifter gjorda. Jag ska kämpa så evigt hårt, för sedan är jag borta från skolan i typ sex veckor! Let's do this shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.