måndag 30 december 2013

LOOK BACK AT 2013/ NOVEMBER AND DECEMBER

Jag gick på julmarknad med Prillan och några andra tjejer. Första gången jag var på julmarknad i Vasa!

Jag deltog i VAASAN tävling där man skulle hitta på ett eget recept till något av deras nya produkter. Fick ganska bra med röster och jag har gjort sådana på nytt och då smakade de lika bra!

Vi fick klä ut oss till Disney figurer och gå på Disney sitz! Det är så roligt att ibland få klä sig lite extra!

Mina vänner ordnade en surprise wine-tasting åt mig på mig 22 års födelsedag! Jag hade nog ett så mysigt födelsedagsveckoslut! Tack till alla!

Jag bestämde mig för att göra något riktigt spännande äventyr och jag ville uppleva något nytt! Så jag bokade en bartenderkurs och fast det sedan inte blev som planerat, så vågade jag ändå boka det alldeles själv och jag åker dit helt ensam om fyra dagar!

Jag blev bjuden på mitt första bloggevenemang och jag fick träffa Sveriges storbloggare Andreas Wijk och Angelica Blick. Superkul!

Jag har haft möjlighet att träffa alla mina vänner och umgås med min familj! Jullovet i Borgå har varit helt superskönt och jag skulle gärna stanna här ännu någon vecka till. Det har varit så härligt att få träffa alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.