måndag 30 december 2013

LOOK BACK AT 2013/ SEPTEMBER AND OCTOBER

Jag skaffade min första piercing! Det tog sjukt så sjutton, men jag är fortfarande helt kär i den! Flickorna ordnade barnkalas åt mig när jag kom till Borgå!

Vi hade en jätte rolig kräftskiva hemma hos oss! Det har blivit en liten tradition i Vasa att ha kräftskiva genast på hösten..!

Jag funderade mycket på min framtid och mitt liv. Det skedde någon förändring i mig och min syn att se på livet förändrades lite.

Jag skaffade instagram, hahah! Jag gjorde ett mycket smart val och skaffade footbalance sulor! De har verkligen räddat mina fötter! De är inte sjuka mera och jag går med sulorna hela tiden.

Jag hade många fina outfits och jag tycker nog så om hårstilen, fast pannluggen nog känns jobbig! Vi hade många date-nights med Nicke och vi tog vara på alla stunder tillsammans.

Vi hade en jätte rolig Oktoberfest hemma hos oss! Vi hann annars också ha mycket gäster under de här månaderna. Vi hade Occu, Nickes familj och min syster och hennes familj på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.