tisdag 31 december 2013

SANTA KNOWS BEST





Jag hade inte tid och lust att fota allt jag fick till julklapp i år, men jag vill gärna visa några av mina favoriter. Jag blev glatt överraskad över att tomten visste hur förtjust jag blivit i VS produker och hämtade en ny bodylotion åt mig! Tack för den!

Sedan fick jag också en tangle-teezer, som jag först trodde att jag inte vill ha, men efter att jag fick prova på Prillans så tyckte jag den var nog verkligen bra! Tomten hade tydligen hunnit tillägga det i min önskelista fast jag önskade det ganska sent.

Sedan säkert den bästa julklappen som jag också har önskat mig en tid redan, men som jag glömde lägga i min önskelista; nämligen en tripod! Alltså ett stativ åt min kamera! Den julklappen fick jag faktiskt lite sent också, för den fick jag igår. Men jag blev nog så glad och den skulle testas genast! Jag kommer nog att ha behov av den när jag så tycker om att fota mycket till bloggen och sedan på olika fester så är det bra så kameran hålls stilla och bilderna blir bättre.


TACK TACK! Som jag sade då tidigare så har jag nog tydligen varit väldigt snäll i år när jag fick så fina gåvor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.