tisdag 17 december 2013

WE NEED A LITTLE CHRISTMAS


Usch, vad bilden blev dålig kvalitet och otydlig, men har inte tid att ta en bättre så den får duga. Så ser jag alltså ut i dag. Jag ska träffa Märsky snart och gå till skolan för att lämna in sista skoluppgiften! Sista gången jag går till skolan det här året, wuhuu!

Efter det ska vi ta kaffe på Sweet Vaasa, för att umgås en kort sista gång före vi åker ner på jullov. Prillan åkte iväg redan på veckoslutet, så därför är det endast vi två.

Oh, jag skulle vara färdig och åka redan i dag för jag längtar så hem! Men måste storstäda lägenheten och har inte packat alls, så den här dagen går åt till det. Det är jätte jobbigt att packa när jag måste ha saker så jag klarar mig några veckor hemma i Borgå och sedan ska jag tänka på att packa sådant jag vill ha med mig till Thailand! UGGH! Jobbigt..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.