torsdag 9 januari 2014

BY THE POOL

Har solat och pluggat vid poolen i dag på förmiddagen. Svenska rap-artisten som sjunger på spanska (Dogge?) spelade in sin musikvideo där i dag också. Många av killarna var med och spänna sina muskler och dansa, hahaa det såg kul ut! Fast till sist "hamnade" jag också gå med på videon, för de ville ha människor i bakgrunden på solstolarna, så jag tänkte att det går nog bättre än dansa i bikini. Så om någon tid så finns jag väl med på youtube i Dogges musikvideo när jag ligger i en solstol och solar och jammar lite till musiken, hahahh. Jag borde inte synnas så mycke, för jag var på ena sidan. Helt kul nog!
De ville också ha en brud som skulle ha stått och hållt i en bucket med is och champagne, men ingen ville vara hon! Hahaah! Stå ensam och bli filmad när du håller i champagnebucket... Nej tack! En av svenska brudarna som dansade vid artisten fick sen göra det också. Hon kommer att synnas mycket i videon! Hon fick "sjunga" också lite. Cool! Ska bli roligt att se resultatet.

2 kommentarer:

  1. Dogge e väl rikit känd no :) han va me i körslage :)

    SvaraRadera
  2. Ahaa okej :D ja har aldri hört :D men joo dom svenska här visste nog vem de va :D jeejee!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.