onsdag 29 januari 2014

DONE AND DONE!

Drinkprovet gick helt bra. Skrev alltså recepten på ungefär 80 drinkar. Jag tycker det gick bra, men några slarvfel kan där finnas.
Teoriprovet gick si och så. Jag vet att jag hade några fel. Hoppeligen är jag ändå godkänd!
Barprovet gick riktigt bra! Jag fick B i det. Jag gjorde endast ett fel, så -2p från fulla poäng men min tid var 12min 30sek så jag kunde inte därför få A. Jag tror man skulle ha tid 11,30 för att få A. Men poängen var alltså värda ett A men tiden var för mycket. Men jag är nöjd! Jag kunde kanske ha varit lite snabbare, men då skulle jag kanske ha gjort flera fel så jag är nog nöjd! Snabbare blir jag ju med tiden när jag övar.
Jag var bland de första som blev klar med allt så jag tror jag ska gå och ligga vid poolen en timme. Sedan har vi lunch och så börjar poolparty!!! Sista kvällen här...!!!! Käääks jag vill inte hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.