söndag 5 januari 2014

EBS SCHOOL








Hej! Här är några bilder jag fotat med min kamera i dag. Har inte riktigt bärt med mig den, så har inte foton att visa. Jag ska nog försöka bära med den så jag skulle få bättre bilder än med mobilen.


Där är i alla fall taket av huset där vi bor. Där finns alltså baren där vi övar och så en pool. Jag har inte ännu så mycket att berätta om skolan, får veta mera imorgon efter att vi börjat. Men jag ska få gå kursen på svenska och fick kursboken också på svenska! Här finns nog massor med svenska och norska typer.

Jag delar rum med en finsk tjej och två svenska killar. Det ska kanske bli ett rumbyte så att vi inte skulle behöva sova med killar, men får se. Jag har inte så stor skillnad.

Annars så pratar jag typ svenskasvenska redan, det smittar! Mycket asså, aaa, käka... Hahaaa, men det blir lätt så när jag umgås med svenska och norska människor.

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig! Klockan är mycket här och jag har tidig väckning imorgon. Vi har inte gjort så mycket ikväll. Åkte till centrum och kollade stora shoppingcentret. Sen åt vi lite mat och kom hem igen. Har också sett omkring här på marknaden bredvid oss. Köpte ett par jeansshorts för typ 3e!

Godnatt! Hörs mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.