torsdag 16 januari 2014

FLAIR SKADA


Alltså det är helt otroligt hur lätt jag får blåmärken! Jag har blåmärken precis överallt! Flair är kanske inte riktigt min hobby, hahah, för jag är ju helt blå efteråt! Kolla på min högra hand. Ja, så där såg min vänstra hand ut för några dagar sen. Vi övar på att kasta upp flaskan och få den och hållas på handen, så när det går lite snett så blir det blåmärken åt mig. Bara åt mig och ingen annan! Och nu kan jag inte öva det för det tar så fans sjukt när jag övar, så jag får istället vila min hand nu och öva på de andra momenten.

Min hand är helt svullen och röd. Hoppas det går bort fort så jag kan fortsätta öva! Den ser dessutom värre ut i verklighet, man ser inte så bra på bilden hur svullen och rödblå den är. Men fast jag är full i blåmärken efter all flairing så har jag nog blivit mycket bättre! Jag ska se ifall jag skulle kunna filma lite här någon dag när jag övar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.