torsdag 23 januari 2014

FREDAGENS PROGRAM

Usch vilken bild, men där var faktiskt en apa som gick och nappade en halv tom breezer och började dricka den! Usch fy, stackars apa... Jag funderade länge ifall jag alls ville publicera bilden men...
Vi ska i morgon festa, så bilden passar väl temat med det här inlägget. Vi ska ha skola, flaira på stranden, cocktail competition och masquerade party och så blir det banglaroad!
Jag är sjukt nöjd med vår cocktail och temat. Jag hoppas vår presentation går bra, men vi har faktiskt tänkt på allt! Allt är jätte sammanhängande, dvs. vår drink, namnet på drinken, innehållet, vårt gruppnamn, våra kläder, presentationen och musiken. Det blir roligt!
Jag har inte hunnit plugga mycket men hoppas det går bra. Sista drinkläxan tills i morgon och jag har inte läst, heheh. Får plugga dem på frukosten. Det borde inte vara så svårt mera när man vet typ hur drinkar är uppbyggda.
Nu måste jag sova så jag orkar med morgondagens program! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.