torsdag 2 januari 2014

GLADA NYA ÅRET!

Jimmie var så duktig hela nyårskvällen! Han är så härlig!

Vi hade lite roligt när vi lagade sallad. Japp, humorn på toppen nivå!



Nise med en sprakasticka och skyddsglasögon på huvudet! Bra att vara förberedd!




Lotta fick min första kram på året 2014!


Nicke fick första pussen! Lyckost!


Start the new year on the right leg! Nicke tog fel på höger och vänster fot...



Lotta: Oj! Vi tar foton här, för här e så fint hö!!!



Vad skulle jag göra utan er två...?


Min modell <3


Bryter mot traditionen "första pussen på det nya året", hahah!




Mitt favoritgäng! <3


Och så tog sprakastickan slut...


Mina finaste tjejer <3 Blondeilla on aina hauskempaa!




Jag kan säga kort att nyåret var toppen och vi hade kul på stugan! Vi åt perus nyårsmat som bestod av batonger, knackkorv, köttbullar, sallad och potatissallad! Vi bada bastu, skjöt några ynkliga raketer, drack spetsad glögg och såklart lite skumppa och vi skrattade så magmusklerna blev sjuka! Min kväll tog slut lite tidigare (först av allas hahaha!), men efter alla raketer så började de spela ett bordsspel och jag kände mig inte tillräckligt nykter och smart för att vara med, så jag satt och tittade på i några timmar men när spelet aldrig tog slut så gick jag i säng sen till sist. Det var ett helt smart val för att jag fick sova ganska länge och mådde ganska bra på morgonen! Jag steg upp och städade och gjorde morgonmål medan de andra ännu försökte vakna och överleva sin krabbis.

Det var nog jätte skönt att vara på en stuga och fira nyår! Det var lugnt, vi kunde bada bastu i lugn och ro och vi hade inte bråttom någonstans! Enda saken som lite stör mig är att jag inte kunde ha min fina glittriga klänning på mig och börja nyåret riktigt finklädd. Jag hade ju bara leggings och en tröja, men nu får jag spara min klänning till någon annan gång!

GOTT NYTT ÅR ÅT ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.