tisdag 28 januari 2014

LITE FÄRG

Jag har nog fått färg fast det syns dåligt på bilderna! Jag har varit helt hemskt blek och jag tycker inte alls om mina bikiniränder! Fy, jag vill ju vara så här brun hela tiden! Fast jag tycker nog inte att jag har blivit så jätte brun, hade väl förväntat mig bli brun som en pepparkaka men det blir jag aldrig så...
Jag har ännu två dagar tid på mig att bli brun!!! I morgon har vi drinkprov, teoriprov och barprov. På torsdagen ska vi storstäda och på kvällen är det dimissionsfest. Jag hamnar ju åka iväg sedan på kvällen för mitt flyg går på natten... Blää jag vill inte hem! Jag älskar värmen och solen, så jag vill inte hem till kalla Finland och tillbaka på skolbänken och gradu skrivande. Men jag måste tillbaka till "riktiga" livet. Jag får resa pånytt sen när jag har hunnit spara ihop lite pengar igen. Eller så söker jag jobb via Ebs utomlands någonstans. Hmmm får se..! Det skulle nog vara roligt att prova jobba utomlands som bartender! Men har ju alla vänner och familj i Finland så får se. Kanske jag avslutar den här kursen först och åker hem före jag planerar nästa äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.