onsdag 8 januari 2014

MARKNAD



Igår kväll hade jag ingen energi att gå ut och äta efter att skolan tagit slut, så jag duschade och så gick vi med min finska room-mate en sväng på marknaden där jag åt en grillad sticka med kyckling och lite grönsaker. Sen har jag redan flera dagar snålat efter en plätt med nutella och banan, så jag beställde en sådan också. Mums det var underbart gott! Nami nami! Det kommer jag att äta igen någon dag.

Annars så har mina kvällar blivit ganska sena då jag vill hinna blogga lite och så måste jag plugga. Sen är det dessutom lite svårt att hålla kontakt till Finland då när det är sovdags för mig, så börjar det vara kväll i Finland och det är ju just då alla skulle ha tid att skypea med mig. Men det går! Den här första veckan är ju den tyngsta så snart blir det lite lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.