söndag 26 januari 2014

NERVÖST

Jag söndrade mitt första glas i baren i dag. Blää! Jag övade göra tolv drinkar så fort jag kan och min tid blev 11min 6sek och fan borde klara det på typ 10min 30sek! Jag måste öva på recepten ännu så jag kan dem flytande.
Jag borde öva på flair massor för vi har ju prov i morgon men jag orkar inte! Ibland går det jätte bra och ibland så vill ingenting gå bra. Får se hur provet går i morgon! Nervööööst!
Bara tre dagar skola kvar! Gaaah sjuuukt hur fort tiden har gått! Har lärt mig massor under de här veckorna och jag är jätte nöjd med kursen! Jag tänkte att jag skriver ett mera beskrivande inlägg om kursen sen när jag har kommit hem. Vad jag har tyckt har varit bra/dåligt osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.