tisdag 7 januari 2014

NYA JEANSSHORTSEN



Här är jeansshortsen jag köpte en dag. Annars så tänkte jag berätta kort om igår kväll. Berättar senare om den här dagen.

Vi var ut och äta ett gäng på typ 12 personer. Vi var här på en gata bredvid oss i en ganska mysig restaurang. Jag åt någon thailändskrätt fast det fanns mycket annat också. Men jag tycker ju om stark thailändskmat så jag var riktigt nöjd med min mat. Det var kyckling i någon sås och lite potatis till, typ som en soppa.

Vi drack också en drink sedan här på vår skola och jag drack en Peach Crush och den var sjukt god! Annars så lärde jag känna lite flera typer här och lite bättre. Har träffat många trevliga personer. Allting verkar bra hittills! Vi fick också träffa bossen här i dag (vi fick gå individuellt i hans office) och vi fick lite berätta vad vi tyckt hittills och sådant. Han verkade trevlig och det var skönt att få prata svenska dessutom med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.