torsdag 23 januari 2014

PARADISE HOTEL

Hahahaa vad mycket roliga grejer det händer hit! Människor ska "gifta" sig, skaffar tattoos när de är fulla, blir tagna av polisen, ligger runt med andra på stranden och i barens toaletter, får brännskador, tappar bort telefoner och plånböcker i fyllan... Ohhoh vad det händer hela tiden!
På lördagen blir det alltså bröllop! En kille från Australien och en tjej från Sverige ska gifta sig typ påriktigt men ändå på lek. De hade möhippa och svensexa igår! En annan kille har skaffa papper på att han får viga dem! Hahaha det ska bli intressant!
Annars också så hör man mycket skvaller här. What happens in Thailand stays in Thailand???? Alla lever iaf livet fullt, no regrets!
Jag tar det lite lugnare ändå! Jag har bara en vecka kvar här i paradiset så jag ska försöka ladda upp med så mycket sol jag bara kan! Synd nog så blev det en molnig dag i dag så jag låg bara en kort stund vid poolen.
Ikväll ska vi få öva på vår egna drink och skaffa kläder till morgondagens maskerad/cocktail competition! Spännande!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.