torsdag 9 januari 2014

SVETTIGT VÄRRE

Men jag klagar inte! Nu har jag dessutom börjat få lite färg! Wooop wooop! Brun ska jag nog bli!

Vi har lärt oss att skaka en cosmopolitan i dag! Det var häftigt! Kände mig som en äkta bartender. I flairen så övade vi nu en rutin med shakern. Det var inte så lätt men när man övar så blir det bättre! Jag ska nog bli bra på flair! Vi har möjlighet att vara med i en flair-tävling som någon stor flair jury kommer och se och så kan man komma vidare... Aaa jag vet inte så mycket för jag är inte så intresserad.

I dag hittade jag en vit skjorta jag kan ha på mig imorgon! Det ska bli kul!

Nu måste jag plugga de nya drinkarna, de verkar jätte jobbiga! Massor med shake drinkar och sådana med nästan 10 ingredieser! Bland annat Long Island Iced Tea och så Sex on the beach USA och EU stil.

2 kommentarer:

  1. Studera flitigt, ja väntar mig en drink-kväll när du kommer hem :) I moron ha dom lova minusgrader här så NJUT för allt i världen!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, ska gå nu ännu o ligga vi pooolen o studera ;) hoppas ni får snö snart!!! Eller sommar :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.