tisdag 14 januari 2014

TISDAG


Har inga bilder att bjuda på i dag, så ni får se en svettig bild på mig jag tog just när jag kom hem från Banglaroad. Det är fortfarande tungt att varje dag gå upp och ner till fjärde våningen där jag bor. Och för att gå till poolen eller taket där vi har skola så måste vi gå till sjätte våningen och i den här värmen så vill man ju få värmeslag på vägen! I dag fick jag bära en stor ispåse med krossad is från nedersta våningen upp till taket och fan det var jobbigt! Dagens träning typ, hahhah.



Jag har inte alls hunnit träna här (är för lat för att stiga tidigare upp och gå på länk). Känns lite äckligt när jag inte har tränat på snart två veckor, men jag ska nog försöka dra lite muskelträning här på rummet nån dag. Vi gick hem från Banglaroad i dag, så då fick jag ändå lite motion när det är kanske 2-3km.

I dag har det inte hänt så mycket. Vi har haft skola, luggit vid poolen, åkt till shoppingcenter och gått på Banglaroad och hem. Nu ska jag läsa på morgondagens drinkar och sedan gå tidigt i säng. Imorgon blir det säkert också en ganska lugn dag, då jag ska plugga lite till fredagens prov. Säkert ligger jag vid poolen efter skolan och läser där. Måste jobba på min bränna! Alltså alla är helt sjukt bruna här men jag tycker jag är sjukt blek ännu fast det har gått en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.