fredag 31 januari 2014

UPDATE

Vi hade en jätte rolig och fin avslutningsmiddag och det sög rejält att jag hamnade åka därifrån efter festen när alla skulle börja festa på allvar. Jag grät massor när jag hamnade säga hejdå åt min nya familj jag haft i en månad. Jag kan fortfarande inte tro att vi inte är tillsammans alla mera! Jätte tråkigt att det är slut nu men jag har haft så roligt på kursen och jag har fått många nya vänner! Så lite tårar måste jag fälla för alla goda minnen jag fått och för alla härliga människor jag träffat!
Jag är jätte nöjd med mig själv att jag klarade kursen och med bästa resultaten i svenska gruppen! Otroligt fortfarande! Där var en kille från international group som också hade fått 95% så vi fick båda en öl för det, hahah! Men jag är som sagt otroligt nöjd för jag har verkligen inte pluggat lika hårt som några andra och jag tycker många skulle ha varit värda ett A.
Nu gäller det bara att registrera sig på en arbetssida där det kommer arbetserbjudanden åt oss ebs:are och se ifall jag hittar något lockande här nångång! Kanske sommarjobb??? Who knows!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.