onsdag 5 mars 2014

DONE AND DONE!

Cocktails! <3
weheartit.com

Alkoholpass - check!

Nu får jag alltså servera alkohol i Finland, woop woop! Jag var på kurs ikväll och skrev prov och om två veckor har jag pappren hemma. Jag måste skaffa det är passet för mitt sommarjobb, men det är annars också bra att ha ifall jag vill jobba på något sådant ställe i Finland i framtiden. Vet inte riktigt om jag vill jobba på bar här i Finland, men vem vet! Jag är öppen för nästan allt!

Jag har jobb i morgon ännu på dagiset och efter jobbet ska jag köra ner till pappa och hälsa på. Har inte sett honom nu på en månad, så det ska bli roligt att få se honom igen! På fredagen ska jag kanske till min syster övernatten och leka med flickorna. På lördag ska jag äntligen få håret klippt och färgat och på kvällen ska vi fira kära Lotta, som blivit ett år äldre i dag! Och söndagen så åker tåget upp till Vasa igen och mitt härliga sportlov är över. Så ser resten av min vecka ut.

Någonstans där emellan borde jag hinna äta, sova och träna också. Skönt att få släppa loss på lördag i alla fall efter sju dagars jobb och annat program!


ALCOHOL!!
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.