måndag 17 mars 2014

HAHAHA MITT FÖRSTA VIDEOINLÄGG


Hahahhah nej fy vad pinsamt!!!! Hahaha jag dör! Alltså jag höll på att se på ett videoklipp jag filmat och utan att jag märker det så filmar min webcamera mig samtidigt som jag kollar på klippet! Alltså jag ser på ett klipp utan att jag vet om att jag blir filmad. Och när klippet är slut så börjar jag fåna mig framför kameran och till sist märker jag att "shit det filmar ju!".

Hahhaha alltså jag bara måste visa den här! Det är ju skitkul att få se på mig själv när jag ser på något och alla mina miner! Jag undrar vad jag håller på med min mun?!?! Sitter jag alltid och gör så där??? Hahahha ni tycker säkert inte att det här är lika roligt, men för mig är det!

Anyways, enjoy the video! Jag bjuder på det här också!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.