torsdag 6 mars 2014

HEMMA FÖR ATT SOVA

Nu är jag hemma! Jag har inte varit hemma sen jag stack till jobbet på morgonen. Jag har varit hos pappa och efter det hos Lotta på kvällste.
I morgon ska jag på jobb, så nu ska jag packa arbetsväskan och min övernattningsväska som jag ska ha med mig till syrran. Efter jobbet kör jag dit och så får jag spendera fredagkväll med dem.
Jag är flunssig IGEN, så har inte ens tänkt på träning. Jag är inte jätte flunssig, men jag vill inte bli det heller så försöker ta det lugnt istället.
Jag har så mycket program nu att jag vet inte hur jag ska hinna med allt packande. Lördagen är jag knappast heller hemma och sova och på söndagen blir det säkert bråttom igen med allt!
Tiden tar slut och jag vill inte hinna med allt!

2 kommentarer:

  1. Har du ny rock?

    SvaraRadera
  2. Mammas :) men ja söndra dragkeden :D ja o Lotta va lika klädda på dagisgården så många trodd vi va syskon! Svarta utebyxor, lila rock o likadan beige halsduk :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.