söndag 16 mars 2014

HUNGRY FOR MORE!

Bild: Google

Ikväll hade vi igen filmkväll och vi såg på Hunger games 2:an, Catching fire. Jag tyckte massor om första filmen och jag har hört lite olika åsikter om den här andra delen. Jag ÄLSKADE den! Otroligt spännande och där hände så mycket sådant jag inte kunde ha gissat! Värst var det när filmen bara tog slut och jag skrek "NEEEEJ!", för jag ville se mera! Fick genast googla när nästa film kommer och den kommer först i november! Alltså NOVEMBER!!! Hur ska jag klara av att vänta till november???

Ett bra tips till mina vänner; filmen kommer ut 21 november och jag har födelsedag den 22. Go figure ;)

Så måste jag ännu kommentera att Josh Hutcherson är nu i min top5 snygga killar i filmer. Han är otroligt bra och samma sak kan jag säga om Jennifer Lawrence. Alltså att hon är otroligt bra, men till min top5 kommer hon nog inte, hahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.