tisdag 25 mars 2014

SOLIGT HUMÖR


God morgon! I dag är jag ledig igen, men det känns riktigt skönt! Hade först tänkt att jag skulle jobba i dag, men det kom inte riktigt något bra erbjudande så jag bestämde mig för att vara ledig istället. Jag ska snart träffa Märsky på stan och köpa de sista grejerna jag behöver för Pampas. Sedan ska vi se en film, som vi måste se till en kurs. Jobbigt med kurser där vi måste se filmer, haha, nej faktiskt inte så illa!

Jag är igen på supergott humör och solen skiner ute! Jag tror jag är en vädermänniska, d.v.s. mitt humör går enligt vädret. Det är lite jobbigt ibland, men som tur blir det sommar snart.

Jag är fortfarande sjuk i kroppen efter förra veckans träning, men det ska nog inte stoppa mig ändå att träna något smått den här veckan före allt festande.

Nu måste jag gå! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.