onsdag 2 april 2014

A FISHY BIRTHDAY



Bästa födelsedagsmaten helt tydligt! Ingen kaka, sötsaker eller något sådant ohälsosamt utan endast sushi. Inte för att det var så hälsosamt när jag åt över 30 bitar säkert, men när det är så gott! Det är farligt att laga egen sushi, för då blir mängden så stor och då äter jag lätt mycket mera än vad jag skulle göra ifall jag bara köpte en portion från Magokoro. Jag har otroligt dålig självkontroll när det kommer till sushi. Jag bara inte kan sluta äta.

Det blev visst en kort sväng till Ollis också och hälsa på lite bekanta. Härligt att få dansa och bara ha roligt! Tog det ändå lugnare igår då jag ska på jobb i dag, så jag mår bra i dag. Har endast två timmar jobb i dag, så det kommer att gå fort.

Borde bli dags att igen ta lite paus från festandet, men vi ska åka till Åbo på veckoslutet och träffa Nickes kusiner, så vem vet hur den kvällen kommer att se ut! Hela j*vla veckan, tidididii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.