måndag 14 april 2014

LUNCH PÅ COFFEE HOUSE



Jag träffade mamma på lunchtimmen och åt lunch med henne på Coffee House. Jag åt en mycket god caesar focaccia och drack en Marianne mocha kaffe, som också var riktigt god. Jag hade också lite tid att gå runt i butikerna och se efter bra rean, men allt jag ville ha från Stadium var helt för dyrt för min plånbok så jag fick lämna allt kvar i butiken.

Jag tycker det är roligt att vi har fått Cubus, H&M, Stadium och Jack & Jones till Borgå. Fast jag kan shoppa mycket i Vasa där det finns massor med bra affärer, så är det roligt att kunna göra det hemma i Borgå också. Det enda dåliga med Borgås shopping är att för tillfället så är affärerna ganska utspridda. Många bra finns vid Konstfabriken, men så finns de där andra som funnits en längre tid fortfarande kvar i centrum. Så ifall man vill gå i alla klädaffärer så måste man gå både i centrum och till Konstfabriken. I centrum finns fortfarande KappAhl, Lindex, skoaffärerna och Sokos.

Fast på sommaren är det riktigt skönt att gå från centrum till Konstfabriken, men när det är sämre väder så är det inte så roligt att gå när det ändå är ett stycke ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.