fredag 18 april 2014

OLD BUT SPECIAL









Vi var igår inne i stugan som ligger här bredvid och där fanns härliga detaljer jag måste ta bild på. Jag har inte redigerat de här bilderna, så de är inte perfekta i mina ögon, för jag tycker om att ändra på ljuset och kontrasten lite grann.


Jag tycker det är så härligt med gamla stugor och unika detaljer, som är så speciella och har en egen historia. Jag har inte fotat så mycket med min kamera, men jag ska försöka knäppa lite mera bilder med den då de blir mycket bättre än med telefonen.

I morgon ska vi åka till Levi och åka slalom och kanske också bowla! Det är så härligt med semester, fast jag läser mycket skolböcker här, men det är mera semester från tvn, telefonen och datorn. Jag har telefonen på rummet hela tiden och jag kollar knappt på den och tvn är för det mesta avstängd och jag har ingen dator med mig. Skönt att ta lite avstånd från allt tekniskt och internet! Det behövs verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.