söndag 11 maj 2014

MOTHERSDAY





Glad morsdag åt alla mammor där ute! Min mamma fick en bukett med vitsippor av mig, vilket har varit tradition säkert närmare 15år snart. Hon fick också en gåva av oss barnen. Jag hade köpt inredningsbokstäver åt henne, K & T i stora vita träbokstäver, som hon hade önskat sig. Kom ju inte på att ta ett kort på dem utan tog istället en bild på trähjärtat de köpte när de var och hälsade på i Vasa. Mamma har börjar inreda och fixa ganska mycket här hemma med Thomas, och jag gillar det när huset blir så fint! Jag ska visa bilder på terassen åt er någon dag.

Faldo är riktigt slut efter kalasandet och när flickorna har varit här hela dagen och busat med honom. Vi har firat morsdag med god grillmat, kaka och bastubad. Nu är jag också riktigt slut efter allt kalasande det här veckoslutet och snart ska jag till Nicke och sova. Jag har jobb nästa vecka på ett dagis och där ska jag få leka med de härliga två-åringarna!

Måste säga att konstigt hur blogspot ändrar mina bilder! Bilden med rosorna ser inte alls ut så där, men genast jag laddar upp den hit så blir färgen så där konstig! Skumt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.