måndag 23 juni 2014

HUIPPU PÄIVÄ!

Wow vad jag har haft en bra dag! Fick sova länge på morgonen, hann gå en kort powerwalk före jobbet och på jobbet har jag fått servera åt stora kändisar!

Har serverat Hjallis Harkimo och Kalervo Kummola! Shiat det var lite nervöst! Så fick jag också se salkkarit och tonårisprogrammet Lauras skådespelare. Jätte mycket kändisar i Borgå och på mitt jobbställe! Chisu och Harri Syrjänen har ju också varit där.

Det är inte allt! Jag vann midsommarvadet vi hade på jobbet så jag är 30e rikare, jeejee! Jag som aldrig vinner något. Plus att jag har vunnit en annan tävling också så jag får äta två I <3 Borgå menyn gratis på jobbet.

Ah vad jag är glad! Så många små saker har gjort min dag i dag. Happy girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.