söndag 15 juni 2014

PHOTO A DAY - 15


Fyra saker jag nästan aldrig lämnar huset utan; min telefon, hemnycklar, läppomada och plånbok. Nycklar, telefon och plånbok är ganska vanliga måsten alla har och bär med sig, men läppomada är ett absolut måste för mig. Jag blir stressad och nervös om jag har glömt mitt läppomada och mina läppar börjar genast svida av tanken att jag inte har det med mig, haha. Lite grann beroende kanske?

I mina nycklar hänger ett H som är från ett smycke, "allt är möjligt" silvergrej jag fått av min mamma och en grej man får bort fästingar med. Bra att ha då vår lilla Faldo har brukat få ganska mycket fästingar när han är nere på landet, fast han har haft ett skyddande halsband. I min plånbok brukar finnas plåster och våtservetter. Också bra att ha! Så jag bär med mig lite allt möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.