fredag 20 juni 2014

PHOTO A DAY - 20


Min syster är en av de viktigaste personerna i mitt liv och vi stöder varandra, lyssnar på varandra och finns där för varandra. Fast åldersskillnaden är ganska stor och våra liv ser helt olika ut, så har vi liknande intressen (läs: shopping) och vi är ganska lika. Min syster var alltid min förebild när jag var yngre och jag tycker fortfarande min syster är en jätte stark person och har klarat sig jätte bra i livet. Hon är envis, bestämd och pedant men också empatisk, omtänksam, kärleksfull och tar livet med en nypa salt.

Min favorit syster och utan henne vet jag inte vem jag skulle vara! Puss och kram på dig Heidi <3

1 kommentar:

  1. Så snällt skrivet av dig!! Blev varm om hjärtat. Tack sötis för de vackra orden. Känner lika :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.