onsdag 4 juni 2014

PHOTO A DAY - 4

Ligger ute på gården och solar före jag måste gå på jobb. Skönt att ha sommaren tillbaka! Jag läser lite i gamla Cosmon jag fått av Nise och fick ett tips ur ena av dem att skriva ett brev åt mig själv. Så jag tog pennan fram och ett block och började skriva. Jag skrev ett brev åt mig själv som jag får öppna när jag är 25 år. I brevet berättar jag vad jag tänker på nu och vilka bekymmer jag har just nu och frågar hur det ser ut sen. Jag skrev mina mål i träning och i livet just nu och vad jag hoppas jag skulle ha nått tills jag är 25 år.


Jag har inte på länge skrivit dagbok eller brev åt mig själv, men jag tycker det är intressant att blicka tillbaka och kolla vad jag hade för bekymmer då, hur de löste sig och vad jag hade för mål då. Jag har senast skrivit dagbok och brev kanske fem år sedan. Det är roligt att kunna blicka tillbaka och ibland till och med tycka att de bekymmer jag hade då var riktigt löjliga och små och att jag klarade dem utmärkt!

Det som känns tungt, svårt och jobbigt just nu är kanske ändå inte en så stor grej om tre år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.