måndag 9 juni 2014

PHOTO A DAY - 9


Börjar vara vid behov av pengar, så dag 9 bilden Need passade bra in här! Som tur har jag lönedag i morgon och på fredag! Jag försöker spara pengar och lägga lite av varje lön på sparkonto så jag skulle ha råd att resa någonstans i augusti, men det går så långsamt. Jag måste resa någonstans i augusti, det är helt klart, men hoppeligen får jag sparat så mycket pengar att vi kan åka på interrail med Nicke. Det vill jag så jätte gärna!

Vi får ju lite tippin på jobbet ibland, så jag tror jag ska göra så att jag härefter lägger alla mina tips-pengar i en burk och sparar dem till resan. I slutet på sommaren hoppas jag att där finns en liten summa iaf.


Heldre lever jag lite sparsammare så jag sedan får resa någonstans och uppleva världen, än att leva lyxigt och köpa allt jag vill ha (som jag ändå inte behöver).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.