söndag 1 juni 2014

PHOTO A DAY

Jag har sett på några bloggar den här photo a day- challenge och nu tycker jag det är passligt för mig att köra den här på bloggen! Jag lovar alltså att bjuda på bilder varje dag på bloggen och minst ett inlägg om dagen alltså. Jag tycker de här blogg challengen är bra, för då behöver jag inte heller alltid fundera så mycket på vad jag ska blogga om utan då får jag tips på vad jag ska ha för bilder och skriva om! Hoppas ni gillar! Här kommer första eftersom det är första juni i dag.


Bild 1 är alltså en bild på vad jag senast köpt. Det var jätte svårt att fundera vad jag köpt senast och helt ärligt så har jag säkert köpt en kaffe senast eller något annat i matväg, men senaste långvariga köpet är de där shortsen, klänningen och skorna! Shortsen har jag hunnit använda några gånger på jobbet, samma sak gäller skorna, men klänningen hänger i skåpet oanvänd fortfarande! Vet inte när jag ska hinna inviga den, men hoppeligen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.