onsdag 25 juni 2014

SHOPPINGFÖRBUD



Vi gick en sväng till H&M igår med syrran för att kolla på deras reor efter midsommaren och såklart fastnade några saker i min hand och hoppsan så var plånboken lite lättare igen. Hittade en härlig brun liten väska, som ändå inte är så liten utan passar för en större plånbok och mera saker. Skorna är jätte bekväma och lite platå fast det inte märks så bra utåt. Linnet tänkte jag inte så mycket på utan jag bara tog det och tänkte att säkert kan jag använda det nångång, haha.

Nu måste jag sluta shoppa och slösa pengar, speciellt på saker jag inte behöver! Jag har länge redan behövt träningshanskar, ny collegedräkt och springbyxor, men ingenting sådant fastnar i min händer utan bara allt annat. Nästa grej jag köper måste vara något av de där jag verkligen behöver! Och så borde jag nog städa mitt klädskåp för det är helt för fullt av kläder och jag kom just igår hem från Nise med en liten kass med hennes gamla kläder. Gaaaaaah skåpet exploderar snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.