söndag 1 juni 2014

SLUT PÅ DEN HÄR VECKAN


Hej bloggen! Har alltså jobbat varje dag den här veckan, så jag har inte bloggat så superbra heller, men nästa vecka ska jag nog förbättra. Jag vill så gärna blogga och dela bilder och om min vardag, men när jag bara jobbat så har jag inte heller gjort så mycket annat extra och intressant som jag kan skriva om här på bloggen.

Jag tycker fortfarande massor om jobbet och jag blev faktiskt egentligen befordrad igår. Förstår inte riktigt varför de valde mig av oss alla servitörer, för jag har ju faktiskt ingen erfarenhet men de behöver en till som har lite mera ansvar och som kan räkna kassan och stänga stället. Jag blev ju jätte glad över det här och att de valde just mig! Lite högre lön kommer jag att få de dagar jag har mera ansvar över stället, men annars så jobbar jag på som vanligt. Kul!

I morgon ska jag få njuta av en ledig dag och hoppeligen skulle jag bli frisk från min lilla flunssa jag fått den här veckan. Har inte vågat träna, då jag känt mig lite krasslig, så hoppas det går snart över för jag vill ju gå på gymmet när jag betalat för det!

Annars så önskar jag en skön fortsättning på söndag-kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.