måndag 16 juni 2014

SVÅRT ATT GÅ FÖRBI



Jag hade planerat en kort shoppingträff med mamma i dag och egentligen skulle vi leta efter en klänning åt henne, men såklart tittade jag också lite runt. Jag skulle egentligen köpa svarta kjolen från H&M, för jag hade hoppats på att de hade fått en i min storlek, men så gick jag förbi den här urgulliga kjolen och bestämde mig för att ta den istället! Den kan jag också ha på jobbet, men den är också härlig att ha på fest eller annars bara! Så svarta kjolen fick stanna kvar i H&M, fast det fanns i min storlek. Men svart är ju bara så tråkigt, så visst är den här mycket bättre!

Vita korta linnet hittade jag i Seppälä och det var också ett litet impulsköp. Jag såg den, tog tag i den och så gick jag till kassan. Tänkte att den skulle passa perfekt till den här kjolen eller till jeansshorts med hög midja. Ah, bara det skulle bli sommarväder så jag kan gå med sommarkläder!

2 kommentarer:

  1. Hitta ni klänning åt mama? Ska hon ha festklänning eller annars bara sommarklänning? Jag vill oxå och shoppa :) fast har ju ingen nytta av de nu när jag bara blir större och rundare :)
    Kjolen är riktigt kiva :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää hon kolla bara, tänkt kolla bättre efter midsommaren på rea :) dom ska kanske på bröllop.

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.