tisdag 12 augusti 2014

FAST FOOD



Länge sedan jag sist gjort ett matinlägg, så tyckte det var på tiden! Så här hälsosamt äter jag nog inte nära på heller varje dag, men har bestämt att jag har en lite mera detox vecka nu och äter mera hälsosamt, när jag ätit så mycket ohälsosamt senaste veckorna och det har blivit en hel del sött och skräpmat. Dagens middag bestod av gröna oliver, tonfisk i olja, grynost, solrosfrön och färsk persilja och gräslök från mammas bakgård. Bra hälsomat efter dagens träning!

Jag hade kort dag på jobbet, vilket var jätte skönt, så hann till gymmet med Nise. Vi gick på Bodybalance timmen och det är nog fortfarande en av mina favorit timmar Lady Line har! Efter träningen smakade den där portionen mycket bra! Mums mums! Ibland kunde jag nog leva på tonfisk. Gott och enkelt och passar med typ allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.