torsdag 4 september 2014

ÄR DU EN REASHOPPARE?




De här fyndade jag i DinSko för endast tjugo-lappen! De bara skrek på mitt namn och jag kunde inte säga nej, för det är just sådana jag letat efter i några år och nu var de bara löjligt billiga så det var som menat! Det är inte ofta man hittar läderskor man drömt om för ett så billigt pris och när det händer så gäller det bara att gräva fram plånboken och köpa hem dem.

Jag tycker om att köpa kläder och saker från rean, för då känns det som ett extra bra fynd. Jag brukar ganska sällan köpa hudvårds- eller hårprodukter som inte är på rea och samma sak gäller underkläder. Varför köpa saker för fullt pris när man kan få dem någon slant billigare?

Jag älskar reor och faller lätt för det där "oj det är ju nästan gratis" och så köper jag saker jag inte ens egentligen behöver. Bara för att. Ibland kan jag stanna upp en stund och fundera ifall jag verkligen behöver plagget, men ibland är jag så inne i shopping-känslan att jag inte hinner tänka. Ni vet den där känslan när man kommer hem med en massa kassar fulla med saker och kläder som man inte egentligen behöver och som man kanske använder en eller två gånger och märker sedan att man inte gillar dem alls. Det har jag upplevt helt för många gånger. Men tänker jag bli smartare när det gäller shopping och reor? Svaret är nej. För jag bara älskar att shoppa och köpa nya saker!

4 kommentarer:

  1. skorna ser kivoga ut. Kanske jag får låna dom ;) någon gång..?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte det ;) int lånar du dina heller nångång åt mig!

      Radera
  2. Va fina! Å jag känner igen mig gör precis samma :D alltid lika roligt att hitta något snyggt och billigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visste väl att jag inte kan vara enda som älskar reor :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.