lördag 20 september 2014

BARNKALAS & BABY



I dag firade vi min guddotters 2års födelsedag! Fick se alla tre tjejer och hann snusa mycket på Rora-babyn. Det var alltså min systers mellersta flicka Melli som fyller år, som jag är gudmor åt. Syrran hade igen massor med gott att bjuda på, bland annat den godaste och ohälsosammaste banoffee-kakan, alltså typ banan, toffee, kex och grädde. Jätte sött och gott!

Lite hann jag umgås med Alli och Melli, men när de andra barnen kom på kalaset så försvann de alla upp till övrevåningen och leka. Så jag fick sitta med lilla bebisen i famnen och beundra alla hennes små rörelser och ljud. Hon verkade vara jätte nöjd i mosses famn, hih! Hon är så otroligt liten och jag hade helt glömt hur små nyfödda är. Jag är nog den stoltaste mossen åt tre härliga små prinsessor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.