söndag 14 september 2014

PARTY CHICAS


Igår hade vi en tjejkväll och spelade olika drinking games före vi sedan fortsatte till Ollis. På Ollis spelade Boner sista gången och det var igen helt passligt med folk ute. Träffade några gamla och några nya bekanta och dansade loss på dansgolvet med flickorna. Jag hade igen en jätte rolig kväll ute!

I dag har jag igen haft en lite mera slö dag och bara sett på tv, men skönt med sånhäna dagar så orkar jag packa och städa i morgon igen. Den här veckan i Vasa har gått jätte snabbt och det känns som om jag är i en helt annan värld när jag är här. Nästa vecka måste jag åka tillbaka till Borgå igen och då ser vardagen helt annorlunda ut. Mycket förändringar kommer att ske i närframtiden och jag är både ivrig och livrädd. Får se hur framtiden kommer att bli, men tur har jag så bra vänner och familj att jag kommer nog att klara allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.