fredag 12 september 2014

SÖNDRIGA JEANS & SILVERTRÖJA


Skönt att komma ut ur lägenheten lite och gå runt på stan! Vi gick lite runt i butiker med Prillan och så gick vi på sushilunch till Magokoro (ofcourse!). Fortfarande bästa sushin jag någonsin ätit och dessutom billigaste, för att inte vara sushibuffe alltså. Rullade ut därifrån och gick ännu lite runt i butiker. Jag som egentligen borde börja spara pengar just till flytten, allt nytt jag kommer att vilja köpa sedan och ifall jag vill resa i vinter, men ändå kom jag hem med några kassar. Jag visar mina fynd i nästa inlägg!

Måste ännu säga att visst är det härligt när det är lite somrigt väder ute ännu! Lite varmare och solen skiner, så lite somrigare kan man klä sig ännu före höstens kalla vindar börjar blåsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.