torsdag 11 september 2014

TIDEN FLYGER IVÄG, MEN ÄNDÅ STÅR DEN STILLA

Vart flyger tiden iväg? Jag har varit i Vasa redan fyra dagar och ändå känns det som om jag knappt hunnit göra något alls! Fast det brukar väl kännas så fast jag gjort en hel del, men känns ändå som ingenting händer för att jag är så mycket här hemma. Jag har väl inte nämnt här på bloggen ännu att jag ska flytta, så det är alltså därför jag är här. Håller på att gå igenom alla saker och försöker packa ner allt i lådor. Egentligen tycker jag nog om att packa, men det känns ändå lite som ett evighetsprojekt när sakerna aldrig tar slut fast golvet är fullt med fulla lådor! Tur har jag lite planer med Prillan i morgon på dagen och kanske kvällen ännu, så får jag ta lite paus från det här packande. Borde nog skärpa mig och börja skriva gradun också, men vet inte var jag ska hitta motivationen till det.... Gaaah, sånt är det ibland!


Nu ska jag äta lite kvällsmål och dricka te, för jag har blivit smittad av Borgå ebolan (läs: vanlig flunssa, som fått ett nytt smeknamn här i Pampas). Hoppas det inte blir värre, för just nu har jag bara täppt näsa och lite sträv hals. 

HA EN SKÖN KVÄLL!

2 kommentarer:

  1. Anonym12:16

    Varför ska du flytta och vart? Ska du fortfarande vara kvar i vasa eller har du fått jobb någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Börjar ha studierna på slutrakan så behöver inte bo i Vasa mera :) vet nog inte med jobb, ska försöka skriva på gradun så hösten är ganska öppen för mig ännu :) kommer att flytta tillbaka till Borgå.

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.