onsdag 3 september 2014

TILI TYHJÄKSI


Det här shoppade jag i Itäkeskus igår; ett svart lösare linne från Gina Tricot för några euron, två träningsskjortor från Stadium och en mjuk hoodie från Cubus. Inte så mycket men ändå tillräckligt för att tömma bankkonto, hihihi. Helt ärligt så har jag bara några euron där nu, men som tur kommer studiestödet i morgon! Fast det går allt åt hyran, läsårsavgiften och tågbiljett till Vasa. Tur har jag några löner på kommande, så jag får försöka kämpa till lönedagen med det lilla jag har.

Nu måste jag nog städa mitt klädskåp riktigt ordentligt och slänga allt onödigt därifrån! Det svämmar över just nu och jag vet inte vart jag ska klämma mina kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.