tisdag 7 oktober 2014

HEJ HÖSTEN








Jag har varit på en höstpromenad ute i dag med min kamera med mig så jag kunde ta några fina bilder på härliga hösten. Här är en del av bilderna, visst är det färgglatt och fint?! Den här tiden är det ännu vackert och roligt att vara ute, men när det blir dystert, grått och slaskigt då är det inte så mysigt mera.

Jag har igen lite svårt att få saker gjorda när jag bara är ledig och sitter hemma alla dagar, men har planerat vår resa med Prillan i dag och jag är så ivrig! Jag vill åka NU! Just nu känns det som ingenting roligt händer och mitt liv står stilla. Väntar på att få veta när jag ska få flytta, för just nu sitter jag bara hemma och rullar tummarna. Tur har jag jobb i morgon ändå, så får jag lite variation i vardagen. Känns nog som jag fastnat i någon konstig mellanperiod nu där ingenting händer och jag får ingenting gjort. Vill ha förändring före jag blir tokig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.