tisdag 21 oktober 2014

I HATE BEING STUCK

Det har varit lite tyst på bloggen igen. Vilket egentligen är konstigt då jag var hemma igår och jag chillade faktiskt i pyjamas hela dagen, haha. Men gårdagen gick bara så fort och egentligen slöade jag inte så mycket, utan kollade på flyg och hotell med Prillan och planerade lite mina dagens lektioner och fixade lite andra viktiga grejer.

Jag fick veta igår att jag ryms med på en kurs som går i Vasa på torsdag, fredag och lördag, så dit ska jag åka i övermorgon! Måste också träffa min graduhandledare för att diskutera lite. Vad annat? Jo, får inte flytta den här veckan heller, men håller tummarna på att det blir nästa vecka för fick veta att husbolaget ska nog dit och kakla nästa vecka. Snälla bygg-gudar, se till att de är aktiva och snabba så jag får flytta snart!

Känns som att jag inte har så mycket att skriva om här på bloggen, för ingenting intressant händer i mitt liv och kommer inte på intressanta grejer att skriva. Jag tror det ändrar bara jag får flytta, för det känns som om mitt liv börjar pånytt sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.