torsdag 9 oktober 2014

NYA PLAGG I SKÅPET


Vi har varit och shoppat med syrran och småflickorna i dag. Slösade nog helt för mycket pengar, men hittade sådant som jag bara måste köpa! Kjolen är från H&M och jag blev helt kär i den! Provade nog en annan också som jag hade också sett på, men Lotta har en sådan och den här var nog bekvämare så bestämde mig för att ta den här istället. Byxorna är från Cubus och de är de skönaste byxorna jag någonsin haft på mig! Nästan som att inte ha byxor på sig alls! Måste ta dem både i svart och i jeansfärg, för när jag hittar byxor som passar perfekt så måste jag köpa. Mössan är från Seppälä och det var en impulsivköp. Tänkte inte så mycket utan såg en grå mössa, provade den och gick till kassan och betalade. Men tycker den är skön och snygg!

Jag är jätte nöjd med alla mina köp fast det gick en hel del pengar åt i dag. Kjolen är min nyaste favorit i klädskåpet!

6 kommentarer:

  1. sandra18:57

    Har samma blåa jeans och dom e faktist sköna på och priset var int illa de heller :)

    SvaraRadera
  2. sandra18:57

    Har samma blåa jeans och dom e faktist sköna på och priset var int illa de heller :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo dom e sååå sköna o dom va ju dessutom på erbjudande bara 19,90 :)

      Radera
  3. Anonym20:53

    Jo de e ingenting för byxor :)

    SvaraRadera
  4. Dom bästa byxona! :P ha int köpt andra farkkun sen ja köpt dom första jegging janena! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaah de va dom du också tala om! :D dom e sååååå bra!

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.