fredag 7 november 2014

ÄLSKAR PLANER OCH PLANERING

I dag åker jag till Helsingfors på kurs med Prillan. Skönt att ha lite annat program än att packa upp och städa här hemma. Dessutom har vi tid att planera vår resa med Prillan! Käääks, väntar så på resan! Vi kommer säkert att planera vad vi ska packa med oss, hahah, och vad allt vi kommer att göra där. I morgon har vi kurs igen på morgonen och sedan åker jag hem med buss, så jag sedan ska hinna på Nises födisfest på kvällen. Väntar så på det också! Älskar att ha mycket planer!

Hoppas också jag får åka till Vasa nästa vecka, det hänger fast på ifall jag slapp på en kurs eller inte. Jag skulle så vilja festa i Vasa igen efter en helt för lång paus. Börjar lite sakna mitt studieliv ju...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.